сряда, 13 септември 2017 г.

Топ 5 най-четени автори

 Здравейте, днес се включвам с малко по-различен пост,. Топ 5 на най-четени от мен автори. *Някак се чувствам длъжна да спомена, че чета от 3 години вече. Преди това четях единствено по задължение и от скука..Точно преди три години на днешна дата по собствено желание и с интерес отворих първата си книга. "Тина и половина" - Юлия Спиридонова. Веднага след нея започнах "Любов" от Елиф Шафак и до днес съм прочела около 200 - 250 книги.*  Имам си повод и затова си позволявам да разнообразя! Дано ви допадне тази идея! ♥










#5 Силвия Дей & Е.Л. Джеймс

/с по 4 книги всяка/
Бяха много нашумели и реших да не съдя,без да съм ги чела. Противно на мнението на мнозина - мен книгите не ме очароваха. Доста си приличат. Личен фаворит - поредица Кросфайър.







#4 Фредрик Бакман - 5
Съвсем скоро очаквайте пост за този автор и как изд. Сиела правят прекрасни корици! 
Личен фаворит - Бьорнстад!



#3 Джон Грийн - 6
Джон Грийн период. Да. Кой тинейджър е нямал? Той пише литература за подрастващи и е добър в това, няма да му отрека. 
Личен фаворит - Множество Катрини!






#2 Кристин Каст & П.С.Каст - 7 книги.
Ужасно бях разочарована, че не цялата поредица е преведена и дори си бях наумила да я дочета на английски.,По него време и плакат си имах, дааа...



Ииииии....безапелационно 
#1 Никълъс Спаркс 


 Прочела съм му повече от половината творчество любовни романи, което не спира да расте. Новата ми цел е да изчета книгите му и на английски, от която съм далеч, защото нещо все ме спъва, но няма да се откажа. 
Личен фаворит - Последната песен!

 А кой е вашият най-любим автор?
 Последвайте ни въвFacebook
Instagram
Google+

-Яна

Няма коментари:

Публикуване на коментар