неделя, 14 януари 2018 г.

Коледен книжен маратон. Update





Здравейте, четящи! Надявам се, че си спомняте за поста, който направих, ако не клик тук , а дори и да си - клик тук. Обещах и този пост да се състои, с цел да Ви споделя колко от категориите, успях да покрия, прочитайки обещаните книги. Със съжаление ще Ви съобщя, че  седем книги за седем дни за мен се оказаха невъзможни. Прочетох едва четири от общо седемте, които си възложих. Ако ви е интересно да научите именно кои, продължете да четете!







№1 Книга на коледна тематика - "Коледна магия", книга, която е в домашната ми библиотека, но е без корица,.        
well,.. Не прочетох "Коледна магия", защото се оказа, че освен корици, няма и последните три-четири страници, но затова пък я замених с "Леля Сас: Коледни истории" - П. Л. Травърз, която се оказа истинско коледно съкровище!






№2 Книга, която ти е подарък - 

За Коледа получих не една, а четири книги, една от които - "Всеки ден" от Дейвид Левитан. Тази книга толкова ми хареса, че я изчетох за по-малко от денонощие. 





№3 Книга, чиято корица е с коледни цветове - С цвят на елха избрах "Колеж за магьосници" - Лев Гросман. 

Тази книга също успях да прочета, но честно казано - изобщо не ми хареса! Имам я от може би 3 години, подарена ми е отдавна и ако някога в миналото я бях прочела, сигурно щеше да ми хареса повече, но сега не ме впечатли.









№4 Книга на любовна/романтична тематика - "True Believer" - Nicalas Sparks.

Това съкровище успях само да го започна и съм едва на 30та страница..




№5 Книга, която на снимка до камината би изглеждала tumblr - "И дъхът стана въздух" - Пол Каланити. В тази категория мога да включа безкрайно много книги, защото те са си красиви и бездруго, но тази вече съм я започнала, така че..


Успях да я завърша, много ми хареса, дори блогпостът с ревюто е почти готов, чакащ само да го кача! 






 
№6 Книга от жанр, който не си чел/а досега - "Нектарът на наставленията" - Шри Шримад А. Ч. Бхактиведанта Свами Прабхупада

Така и не успях да я завърша тази книга.. Разгледах я, но си я оставям за друг път, когато ще я прочета наистина. 





№7 Книга по избор - "Тайната градина" - Франсис Х. Бърнет

За мое огромно съжаление не успях да привърша и тази книга, а само да я преполовя..





С огромно желание се включих в този маратон, но не успях да отметна всички книги от списъка, защото постоянно получавах нови и нови книжни подаръци и не съумях да се концентрирам върху тази си цел. С леко разочарование ще обобщя, че от 7 категории съм покрила 4! Това си е постижение, нали? 
Благодаря Ви, че четете това, което пиша! 
Оставям и профилите си в социалните мрежи за да ме последвате *ако искате* ❤



GR:STILIYANAG.

Няма коментари:

Публикуване на коментар