петък, 2 февруари 2018 г.

Janyary Wrap Up!

Добро утро, четящи! 



Тази сутрин усещам неприличен за уикендите прилив на позитивна енергия и творчески дух, които исках да приложа в  написването на идните постове, а именно : ревюта върху книгите на Джени Хан - "До всички момчета, които съм обичала", Едуардо Хауреги - "Разговори с моята котка" и Дейвид Левитан - "Всеки ден", които съм планирала за близката седмица, но преди тях - както подобава за началото на един месец - книжен отчет за предишния! Желая Ви и на Вас успешен и ползотворен ден и един книжен уикенд, а ако искате да разберете колко и кои книги успях да прочета през първия месец на 2018, продължете да четете!












  1. "Алена кралица" - Виктория Айвярд  
  2. "Стъкленият меч" - Виктория Айвярд
  3. "Кралска клетка" - Виктория Айвярд 
  4. "Milk and honey"- Rupi Kaur  
  5. "Сделката на живота ти" - Фредрик Бакман 
  6. "Любовта трае три години" - Фредерик Бегдебе 
  7. "До всички момчета, които съм обичала" - Джени Хан 
  8. "Момиченцето на татко" - Мери Хигинс Кларк 
  9. "Нещата, които не ни учат в училище" - Емил Конрад 
  10. "Ние, лъжците" - Емили Локхарт 
  11. "Слънцето също е звезда" - Никола Юн 
  12. "Аз съм пратеникът" - Маркъс Зюсак 











Благодаря Ви, че четете това, което пиша! 
Оставям и профилите си в социалните мрежи, за да ме последвате! *ако искате* ❤



GR:STILIYANAG.



Няма коментари:

Публикуване на коментар