вторник, 2 януари 2018 г.

Моята книжна 2017г.!




Здравейте, четящи, честита да ни е новата година и нека сме още по-добри, нека си помагаме и не спираме да преследваме мечтите си! 




 За мен изминалата година бе огромно предизвикателство, година на дребни, на пръв поглед, промени, които ме изградиха и ми помогнаха в направата на множество избори. 2017 ми бе голям учител! През именно тази година създадох този блог, преборих се със страха от неизвестното и за успех, ми хареса! През 2017 година успях да прочета едва 39 книги, като съм си поставила цел за 2018 - минимум 50! Имаше месеци, в които не четях изобщо - такива са март и май, но имаше и други като януари и декември, през които съм прочела над 8,9 книги. 

Ако Ви е интересно - кои книги именно съм прочела - продължете да четете!

  1. "Никога не си сама"  - Н. Спаркс
  2. "Капанът на свободата" - Д. Багли
  3. "Никога достатъчни"- С.Стоева
  4. "След теб" - Джоджо Мойс
  5. "Дневниците на една курва" - К. Паскалева
  6.  "Парченца от нашия живот" - Х. Дънбар
  7. "Под игото" - Иван Вазов
  8. "Човек на име Уве" - Ф.Бакман
  9. "Всяка сутрин пътят към дома става по-дълъг" - Ф.Бакман
  10. "Винаги двама" - Н. Спаркс
  11. "Къщата на езерното дъно" - Дж. Малерман
  12. "Убийството на Пепеляшка" - М. Х. Кларк
  13. "Обича музиката, обича да танцува" - М. Х. Кларк
  14. "Деца из града" - М.Х. Кларк
  15. "12 минути любов" - К. Касабова
  16. "Баба праща поздрави и се извинява" - Ф. Бакман
  17. "Брит-Мари беше тук" - Ф.Бакман
  18.  "Репортажът" - М. Х. Кларк
  19. "Железният светилник" - Д. Талев
  20. "Малкият принц" - А. Екзюпери
  21. "Краят на историята" - Л. Дейвис
  22. "Спасителят в ръжта" - Дж. Д. Селинджър
  23. " Три ябълки паднаха от небето" - Н. Абгарян
  24. "Бьорнстад" - Ф.Бакман
  25. "Кратък миг на шастие" - С. Хайс
  26. "Да убиеш присмехулник" - Харпър Ли
  27. "Две малки момиченца в синьо" - М.Х.Кларк
  28. "Последната любов на баба Дуня" - Алина Бронски
  29. "Провокатор на въображения"- Генчо Генчев
  30. "Парцалена принцеса" - Е. Уот
  31. "Стъклен принц" - Е. Уот
  32. "Пясъчен замък" - Е. Уот
  33. "Мисти" - Джос Стърлинг
  34. "Разговори с моята котка" - Едуардо Хауреги
  35. "Колеж за магьосници" - Лев Гросман
  36. "За кого се сещаш, когато се сещаш за някого" - Константин Трендафилов
  37. "И дъхът стана въздух" - Пол Каланити
  38. "Всеки ден" - Д. Левитан
  39. "Леля Сас: Коледни истории" - П. Л. Травърз 








Благодаря Ви, че четете това, което пиша! Благодаря за възможността да получа книги, на които да направя ревюта. Благодарна съм, че съм жива и здрава и стъпка по стъпка образа на целта ми се избистря. Ще Ви споделя една малка хитрина, която използвам, за да се мотивирам и да остана мотивирана - организирам се! Правя графици, планове, едни за желания, други за възможности и цели и задължително такъв за благодарственост! Желая Ви успешна и ползотворна нова 2018 година, изпълнена с много любов и любими заглавия! 
Искам също да Ви споделя, че вече имам профил и в Goodreads - Stiliyana G., ако искате ме добавете!
Добавете ме още и в:

Целувки.


-Яна

Няма коментари:

Публикуване на коментар