събота, 19 август 2017 г.

"Щастието е чаша чай с теб" - Мамен Санчес

Неочаквано пътуване в преследване на щастието


 Започвах тази книга два пъти. Първият - онлайн, за жалост бе и неуспешният. Захвърлих я, не видях нищо впечатляващо, въпреки големите си очаквания. И грешката ми е там - била съм предубедена. Не по-късно я получих за подарък и на хартиен носител. По задължение или не, я започнах. И довърших. И ми хареса.
 Не очаквайте нищо. Не само с тази книга. Не само с книгите. Изобщо. Аз останах приятно изненадана! ♡
 Загадъчност, веселие, мистерия, романтика се преплитат в световете на главните героини. Пет испанки с една обща цел - да запазят работата си. Един навъсен англичанин, който открива Испания и остава очарован...
 Историята започва в Мадрид, където Атикус трябва да уволни служителките на списание "Либрарте". Атикус изчезва. Намесва се полиция. А ние ставаме свидетели на  безработица, насилие над жени и  бедност.
 Авторката е съумяла прекрасно да разкаже животите на всяка от главните героини, с нейните си болки и проблеми, с терзания и мечти, в които се припознаваш, без да претрупа и негативното да е в повече. Даже напротив, книгата е изградена върху доброто, положителното. Щастието. Разказано е, че всеки трябва да си гони своето. Краят ще ви изненада, обещавам.



Аз най-често споделям чаша чай именно с човека, който ми подари книгата, а вие? - Яна
               

1 коментар: