четвъртък, 17 август 2017 г.

"Пътешественикът във времето и неговата жена" - Одри Нифнегър

                          Първият ми пост и една история за любовта


  Първото ми ревю на книга ще е за безкрайно романтичния роман, разказващ за необикновения живот на библиотекар с генно заболяване. Това е история за любов, неподвластна на времето. За Клер и Хенри, тя - негов пристан, той - изцяло нейн.
  Прескачането на главния герой е именно онова, което те грабва, но и обърква. Някъде между "Къде съм сега?" и "Наистина ли бях там?"  ми се завъртя главата, картините се избистриха и  техните емоции станаха мои.
  Светла книга, неочакван край (и неприемлив, за мен!) с много сълзи и усмивки! Гъделичка всичко добро и любопитно у читателя! Смея да твърдя, че дълго след прочита на книгата, историята ме държи силно, колкото в началото. Препоръчвам с две ръце. Ако харесвате любовта и времето заплетени в красива паяжина, Одри Нифнегър е вашият изкусен паяк!



                                                                                 















Съвсем скоро ще пиша отново. Целувки! - Яна

2 коментара: