събота, 2 декември 2017 г.

November haul

Честита събота, честит ни декември месец! Дано знаете какво означава това..



Ноември направи път на декември и ми предстои да въведа редовна ежемесечна тема за пост, а именно, както се разбрали от заглавието - haul. В такъв тип постове ще Ви споделям с какви книги съм се сдобила през изминалия месец. 









На първата книга, която прочетох за месеца, вече има и ревю - "Последната любов на баба Дуня"  Първият ми pre-order се оказа успешен и съм изключително доволна от направената поръчка. 

Заедно дойдоха "Тайната градина" от Франсис Бърнет  и "Разговори с моята котка" от Едуардо Хауреги, която съм започнала.







 За 48 часа прочетох "Парцалена принцеса" и "Стъклена принц" и толкова ги харесах,.. Може да очаквате и ревю, разбира се. Не мога да не споделя, че книгите, освен че ме грабнаха и привлякоха ме и притесниха. Или по-точно теми и проблеми, които се разглеждат в творбите на Ерин Уот.








Сдобих се също и с копие от книгата на Генчо Генчев - "Провокатор на въображения" и ме плени.










Последната покупка за месеца, която направих бе - " И дъхът стана въздух" - Пол Каланити и "Три ябълки паднаха от небето", която четох преди месеци от приятелка.





















Книгата на Мери Хигинс Кларк - "Момиченцето на татко" си взех втора ръка, а това ми стана като традиция - всеки месец да си купувам книга на Мери Хигинс Кларк и съм си наумила, че един ден ще притежавам всичко, което е написала.




А "Мисти" получих днес от баща ми, което е чудесен подарък, защото реших да довърша поредица "Саванти".





След като теглих чертата за месец ноември се успокоявам и ми става много приятно, защото този месец беше прекрасен за мен - ползотворен, книжен, емоционален! Добре дошъл, Декември, нека видим какво ще ни донесеш... 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар